optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych

Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych - definicja z Wikipedii

optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych
Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. search engine optimization, SEO; zwana także pozycjonowaniem) ? procesy zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych.

Proces pozycjonowania jest elementem szeroko pojętego marketingu internetowego.

Pozycjonowanie opiera się na ciągłym poznawaniu mechanizmów rządzących wyszukiwarkami i dostosowywaniu kodów serwisów internetowych do aktualnych algorytmów wyszukiwarek w celu poprawienia pozycji danego serwisu na liście wynikowej. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych

Co oznacza pojęcia słowa kluczowego w pozycjonowaniu?

Słowo kluczowe w pozycjonowaniu, inaczej keyword z angielskiego, jest to charakterystyczny ciąg znaków stosowany przez wyróżnik, wspomagający proces wyszukiwania danej informacji.

W rzeczywistości może być to cała fraza zawierająca kilka wyrazów, przykładowo ?sprzedaż samochodów?.

Co ciekawe nazwy tej używa się w jej oryginale (keyword) ze względu na zachowanie kompatybilności z przyjętym nazewnictwem w dokumencie HTML.
Takie wyrazy są umieszczane w specjalnie wydzielonej sekcji bazy danych wyszukiwarki, co pozwala zwiększyć szansę znalezienia tej konkretnej strony przez użytkowników wyszukiwarki.
To osoba odpowiadająca za dokument decyduje o tym, jakie elementy są istotne dla strony.
Dla właściwego scharakteryzowania strony wystarcza kilka określeń.

Pomimo że sama metoda powstała w

W 2012 roku polski psycholog Michał Kosiński wykorzystał metodę OCEAN, czyli opartą na teorii wielkiej piątki metodę badania osobowości.
Pomimo że sama metoda powstała w latach osiemdziesiątych ubiegłego stulecia o tyle, aby trafnie określić profil osobowościowy danej osoby, wymagane było udzielenie odpowiedzi na dziesiątki pytań.
Rewolucyjność w badaniach Kosińskiego polegała na tym, że jako pierwszy wykorzystał metodę OCEAN w analizie profilu w mediach społecznościowych, a dokładniej na Facebooku.

Udowodnił, że analizując treść polubionych przez osobę treści, można trafnie określić jakim typem osobowości jest. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing.

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: