Reklama - nie istnieje bez druku

Dodane: 12-02-2016 04:21
Reklama - nie istnieje bez druku Czasem trzeba oddać drukarkę lub kserokopiarkę do serwisu: naprawa drukarek warszawa

Domowe drukarki

Kto w dzisiejszych czasach nie ma drukarki w domu. Ich ceny są coraz bardziej przystępne, a koszty eksploatacji niższe. Urządzenia wielofunkcyjne oferują coraz większe rozdzielczości skanowania, mniej marginesu, większe formaty itp.

Dalej jednak takie domowe drukarki są mocno w tyle za profesjonalnym sprzętem używanym w profesjonalnych drukarniach. Nie mówiąc już o dużo większej gamie stosowanych technik, które nijak maja się do tych, które znamy z domowych drukarek. Druk rolowy, solwentowy, wodny, bezwodny- długo by wymieniać. Jakość takich wydruków jest wyższa, co pociąga za sobą oczywiste większe koszty samego druku.


Druk- definicja

Druk ? wielokrotne odbicie obrazu z formy drukowej na podłoże drukowe (np. na papier). Potocznie nazywana drukiem jest również każda kopia, czyli odbitka drukowa.

Za druk uważa się również rozmaite techniki powielania tekstu i grafiki zarówno metodami tradycyjnymi, z użyciem maszyn drukarskich, jak i nowoczesnymi metodami komputerowymi z użyciem komputerowych urządzeń peryferyjnych, jak drukarki, plotery itp. - choć poprawnie tego rodzaju odbitki powinno nazywać się wydrukami.

Wprowadzenie do drukarń technik komputerowych i druku cyfrowego, sprawiły, że coraz częściej przez druk rozumie się również wydruk dokonywany na skalę przemysłową za pomocą przystosowanych do tego maszyn drukarskich.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk


Prowadzisz firmę usługową, lub handlową? Zainwestuj w reklamę!

Bez gadżetów reklamowych ani rusz. Zwłaszcza, jeśli prowadzisz jakiś sklep, albo oferujesz jakieś usługi "dla ludności". No bo jak to - fryzjer bez szyldu i wizytówek, albo sklep c ciuchami bez ulotek? Nie ma opcji To jest po prostu konieczność. Właściwie to określenie gadżety reklamowe jest nomen omen niewłaściwe. Nie chodzi o to, żeby zarzucać klientów ulotkami, czy wciskać im wizytówki. Dobrze, żeby dać ludziom znać, że tutaj, o tak - właśnie tutaj, jest nowy sklep z fajnymi ciuchami. Albo solarium. Albo sklep z winem. Albo... No, dopiszcie sobie cokolwiek.