Oferty pozycjonowania- jak wybierać?

ukiwarce Google oraz webmasterów. Ma na celu pomoc w pozycjonowaniu stron w wynikach czyli tzw. SERP. Od typowej usługi hostingu na serwerach współdzielonych hosting SEO różni się tym, że usługodawca daje klientowi dostęp do ki

Oferty pozycjonowania- jak wybierać? pozycjonowanie katowice

Czym jest hosting SEO? Wikipedia

Hosting SEO ? odmiana zwykłego hostingu stron www. Usługa kierowana jest zwykle do agencji SEO, osób zajmujących się pozycjonowaniem stron w wyszukiwarce Google oraz webmasterów. Ma na celu pomoc w pozycjonowaniu stron w wynikach czyli tzw. SERP.

Od typowej usługi hostingu na serwerach współdzielonych hosting SEO różni się tym, że usługodawca daje klientowi dostęp do kilkudziesięciu lub kilkuset adresów IP w różnych klasach, na których możliwe jest postawienie stron www, składających się na zaplecze pozycjonerskie.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hosting_SEO


O SERP w Wikipedii

SERP (Search Engine Results Page) ? strona internetowa wyświetlająca listę adresów znalezionych za pomocą wyszukiwarki internetowej; obejmuje ona strony znalezione automatycznie przez wyszukiwarkę i adresy wprowadzone do indeksu ręcznie oraz adresy pochodzące z bazy adresów opłacanych przez ogłoszeniodawców.

Adresy te są wyświetlane w pewnej kolejności, jako pierwsze od góry strony podawane są te, które uznane są przez wyszukiwarkę za najbardziej odpowiednie dla zapytania.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/SERP


Net PR Synergy - definicja i wyjaśnienie w Wikipedii

Net PR Synergy (NPRS) ? model zarządzania komunikatami PR'owymi w Internecie za pomocą narzędzi pozycjonowania (SEO - Search Engine Optimization) mający na celu promocję kluczowych elementów przyjętej strategii Public Relations w wyszukiwarkach internetowych. Metoda NPRS polega na promowaniu wybranych artykułów prasowych opublikowanych w Internecie poprzez ich aktywne pozycjonowanie w wynikach wyszukiwarek (SERP - Search Engine Results Page) metodą kontentową. Określenie NPRS definiujące działania wizerunkowe w Internecie wsparte narzędziami SEO, zostało po raz pierwszy użyte przez Wiktora W. Kammera podczas konferencji "Branża SEO/SEM w Polsce i na Świecie", która odbyła się 13 września 2008 roku w Łodzi.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/NPRS